نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اعلام اینکه گماردن مسوولان تایید شده توسط وزارت اطلاعات در پست‌های مدیریتی از بروز تخلفات بزرگ درکشور می‌کاهد، اظهار کرد: دولت باید به اصل گماردن مدیران صالح در کشور پایبند باشد. موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات را مورد اشاره قرارداد و گفت: دولت باید از مدیران مورد تایید وزارت اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی استفاده کند.

نماینده بم در مجلس با اعلام اینکه گماردن مسوولان تایید شده وزارت اطلاعات در پست‌های مدیریتی از بروز تخلفات بزرگ در کشور می‌کاهد، تصریح کرد: توجه دولت به این حساسیت‌ها، خروجی کارکرد مدیران دولتی را به سمت مناسبی می‌برد.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات به عنوان یک دیده‌بان در مجموعه‌های کشور نظارت دارد و به سوابق افراد آگاه است و با رعایت کردن موضوعاتی که از ناحیه اداره اطلاعات می‌آید، دچار چنین مشکلاتی در کشور نخواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس توجه به هشدارهای وزارت اطلاعات را برای هردولتی ضروری دانست و با اعلام اینکه نمی‌دانم دولت فعلی چقدر به این موضوع توجه دارد، گفت: دولت باید به این اصل پایبند باشد تا کشور از بروز تخلفات مالی و سیاسی که نشات گرفته از حضور مدیران ناکارآمد است، مصون بماند.

براساس اعلام یک عضو هیات رییسه مجلس وقتی حکم خاوری به عنوان رییس بانک ملی به وزارت اطلاعات رفت، وزارت اطلاعات صلاحیت وی را تایید نکرد و به این لحاظ حکم خاوری به لحاظ حقوقی و قضایی مخدوش بوده است.