سردار احمدی مقدم: بسیاری از ماهواره‌ها به عنوان اتاق عملیاتی علیه ما فعالیت دارند

فرمانده ناجا گفت: بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان پایگاه و اتاق عملیاتی علیه کشور ما فعالیت دارند و اهدافشان سیاه‌نمایی، شایعه و دروغ‌پراکنی، تهمت، برچسب‌ اغتشاش و ایجاد معضلات اجتماعی است. به گزارش فارس سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه اجرای برنامه نظارت و ارزیابی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماهواره بنیان خانواده را فاسد و آن را فرو می‌ریزد و الگوی زندگی را تغییر داده و حیا را در خانواده کمرنگ می‌کند و به همین دلیل است که الگوهای رفتاری تحت تاثیر قرار گرفته و مذهب کمرنگ می‌شود و این امری است که حتی خانواده‌هایی که از ماهواره استفاده می‌کنند نیز خود به مشکلات حاصل از آن اذعان دارند.

احمدی‌مقدم بیان کرد: کشور ما آسیب‌پذیری کمی در مقابل رفتار سیاسی شبکه‌های ماهواره‌ای دارد و بیشتر بعد اخلاقی این امر است که بسیار مخرب بوده و در جمع‌آوری ماهواره نیز به علت آمار پایین استفاده مردم همدان از این دستگاه، این استان دارای کم‌ترین آمار جمع‌آوری ماهواره در کشور است.

وی همچنین ادامه داد: استان همدان از پایین‌ترین سطح استفاده از ماهواره در کشور برخوردار بوده و به همین دلیل شاید یکی از دلایل کاهش جرائم امنیت اجتماعی و حوزه امنیت اخلاقی در همدان نداشتن ماهواره محسوب است.