امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: خط مقدم نیروی هوایی عمق خاک دشمن است و چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع محدودیتی برای عملیات ندارد. به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نصیرزاده در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خلبانان شرکت کننده در عملیات غرورآفرین کمان ۹۹ گفت: نیروی هوایی ارتش در آمادگی کامل به سر می‌برد و چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع محدودیتی در انجام عملیات‌های خود ندارد و می‌تواند بزرگترین و بدترین ضربه را به هر دشمنی که قصد تجاوز به میهن اسلامی‌مان را داشته باشد بزند، همانطور که در دفاع مقدس ثابت کرد.

دفاع را از خارج مرزها آغاز می‌کنیم

در همین حال، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: با حمایت از نهضت‌های آزادی بخش جهان از خارج از مرزها دفاع را آغاز می‌کنیم و به این دلیل آمریکا نمی‌تواند به ایران تعرض کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار منصوریان معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت و خانواده‌های شهدا و جانبازان این قرارگاه گفت: امروز همه مقاومت‌هایی که در جهان صورت می‌گیرد از دفاع و مقاومت ۸ ساله ما نشات گرفته است.