مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی انواع وسایل نقلیه سنگین و سبک در روزهای پایانی هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه سوم شهریورماه تا ساعت ۲۳ روز جمعه چهارم شهریور از محورهای کرج - چالوس، هراز- فیروزکوه، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد وبالعکس

ممنوع است. براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از مسیر کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته ممنوع خواهد بود. تردد کلیه کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۳ روز پنجشنبه سوم شهریور و از ساعت شش صبح الی ساعت ۲۳ روز جمعه چهارم شهریور از محور هراز ممنوع بوده و تریلرها کماکان حق رفت‌وآمد ندارند.

براساس این گزارش تردد تریلرها و کامیون‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۳ روز پنجشنبه هفته جاری و از ساعت شش الی ۲۳ روز جمعه از سمت ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین- همدان) و بالعکس ممنوع است.

در محور زاهدان - زابل نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

همچنین ممنوعیت تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش الی ساعت ۲۳ روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس از دیگر محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته است. بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه سبک از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

یادآور می‌شود: در مسیر سنندج به مریوان و بالعکس تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۳ روز جمعه ممنوع خواهد بود.