صدور کیفرخواست 2 متهم منتسب به جریان خاص

دادستان تهران از آخرین وضعیت پرونده ترور دکتر علی‌محمدی، صدور کیفرخواست دو متهم منتسب به جریان خاص، دستگیر نشدن مظنون قتل دختر نماینده سابق مجلس و... خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جعفری دولت آبادی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور کیفرخواست پرونده عامل ترور علی‌محمدی خبر داد و افزود: این پرونده به دادگاه رفته است.وی افزود: همچنین در پرونده بیماران رها شده یازده متهم محاکمه شده‌اند و منتظر صدور حکم هستند.

وی در مورد دو پرونده اخیر که مربوط به افراد دولتی منتسب به جریان خاص است، گفت: هر یک از این پرونده‌ها یک متهم دارد و هر دو پرونده به دادگاه رفتند و کیفرخواست صادر شده است.دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده انتشار سی دی «ظهور نزدیک است» نیز گفت: پرونده تکمیل شده و به دادگاه ویژه روحانیت رفته است.

دادستان تهران در مورد قتل دختر نماینده سابق مجلس در دوره سوم و چهارم که در منطقه کهریزک اتفاق افتاده است، هم تصریح کرد: جسد این دختر در کهریزک کشف شده و دادستانی شهرری در حال بررسی است ولی مظنون هنوز دستگیر نشده است.

دادستان تهران همچنین از دستگیری عباس تقی زاده خبر داد و افزود: این شخص برای اجرای حکم دستگیر شده، ولی مدعی است که پول‌ها را برگردانده است. به گزارش مهر عباس تقی‌زاده چند سال قبل به جرم قاچاق در فرودگاه پیام دستگیر شد.