حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات تاکید کرد که گروهک پژاک در حال اضمحلال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر اطلاعات در پایان جلسه صبح دیروز هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیگیر‌ی‌های به عمل آمده در خصوص گروهک تروریستی پژاک به کجا رسیده است، تصریح کرد: با اقدامات خوبی که سپاه بر اساس مصوبات انجام داده، موفقیت‌های خوبی به دست آمده و گروهک پژاک در حال اضمحلال است. وی با بیان اینکه جلوی اقدامات گروهک پژاک و ضربه به نظام مقدم جمهوری اسلامی گرفته شده است، گفت: با حرکت خوب سپاه در مقابل گروهک پژاک قطعا وضعیت این گروهک به سمت اضمحلال پیش خواهد رفت.

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص سرانجام پیگیری عاملین ترور شهید داریوش رضایی‌نژاد که روز اول مردادماه مقابل منزلش به ضرب گلوله به شهادت رسید، گفت: سرنخ‌هایی در این خصوص به دست آورده‌ایم که امیدواریم این سرنخ‌ها ما را به نتیجه مطلوب برساند.

وی در پاسخ به اینکه آیا طبق سرنخ‌های به دست آمده دخالت رژیم صهیونیستی در این ترور به دست آمده است، اظهار کرد: بر اساس سرنخ‌هایی که ما دنبال می‌کنیم، هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم؛ اما اگر رژیم صهیونیستی در این ترور دخالت داشته باشد، باید اعلام کنند؛ اما هنوز چنین چیزی را نگفته‌اند. مصلحی در پاسخ به سوالی درباره احتمال سوءاستفاده از فضای انتخابات اظهار کرد: بنده گفته بودم همان‌طور که در انتخابات ۸۸ دیدیم، سرویس‌های جاسوسی‌ دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی به دنبال ایجاد غائله هستند که ما در این خصوص جاسوس‌های آمریکایی را شناسایی و به آنها ضربه زدیم و ضربه‌های دیگری نیز خواهند خورد. وی در خصوص برخورد دولت انگلیس با مردم معترض این کشور نیز یادآور شد: وقتی که کسی از انگلیس به خاطر فقر و تبعیضی که مشاهده می‌کند، از طرف سیستم امنیتی این کشور به قتل می‌رسد، این اقدامات لطف الهی برای روشن شدن چهره پنهان دولت‌های غربی است که مدعی حقوق بشر و طرفداری آزادی بیان هستند.