سرتیپ محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حفظ امنیت کشور گفت: لانه ضد انقلاب را در هرجا که باشد ویران می‌کنیم.

پاکپور روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان افزود: خط قرمز ما امنیت مردم منطقه است و به یاری خداوند از این امنیت به نحو شایسته‌ای محافظت خواهیم کرد. وی اظهارکرد: وجود گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مانع رشد و ایجاد زیرساخت‌های لازم و مراکز بهداشتی درمانی و خدمات اجتماعی می‌شود.

پاکپور با بیان اینکه با کمک و همت مردم مناطق مختلف امنیت لازم حاصل می‌شود، یادآورشد: رسانه‌ها باید ماهیت گروهک‌های ضد انقلاب را برای مردم تبیین و آنان را از اهداف شوم آنها آگاه سازند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این مراسم گفت: تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان به مدت شش سال در شمال‌غرب کشور حضوری فعال داشته و از دی‌ماه سال گذشته نیز در حساس‌ترین مناطق شمال‌غرب کشور حاضر شده و تلفات سنگینی را به دشمنان و ضد انقلاب وارد کرده است.

سرتیپ جهانبخش کرمی گفت: این تیپ ضمن بهره‌گیری از گردان‌های رزم و تکاوری و گردان امام حسین (ع) همواره آماده جانفشانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند.