روح‌الله حسینیان گفت: ما از انتخاب احمدی‌نژاد پشیمان نشده‌ایم و با بصیرت رییس‌جمهور را انتخاب کرده‌ایم؛ چراکه در خدمت‌رسانی ۱۰۰ پله بالاتر از موسوی و کروبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسینیان چهارشنبه‌ شب در همایش مدعیان دروغین و انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از احمدی‌نژاد حمایت و از جریان انحرافی نیز دوری می‌کنیم. حسینیان در بخشی از سخنان خود نمایندگان مجلس را سه طیف دانست و گفت: یک طیف از نمایندگان اصولگرا ، وابسته به آقایان‌هاشمی یا رضایی هستند و از روز اول به دولت احمدی‌نژاد به عنوان یک دولت رقیب نگاه می‌کردند. طیف دیگر اصولگرا‌های حامی دولت هستند و طیف سوم اصلاح طلبها هستند که بعد از دورکاری احمدی‌نژاد کل مجلس یکپارچه موضعی مخالف احمدی‌نژاد داشت.

وی در مورد برخورد نمایندگان با رییس‌جمهور در مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و دو دو کردن آنها نیز گفت: برخورد نمایندگان مجلس نادرست بود و کسی نیز انگیزه دفاع نداشت.رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به دیدار جریان اصلاح‌طلب با‌هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت:‌هاشمی آدمی نیست که به این زودی کنار بکشد و کوتاه بیاید و خود را بازنشسته کند چراکه او به دنبال تفکر خود است.