کنش‌گری «صبح جمعه باخبر شدم» یک افتضاح تاریخی بود. می‌توان بنزین وارداتی را از بنزین داخلی جدا و با نرخ متفاوت عرضه کرد. برخی گفته‌اند بنزین سوپر وارد کنید و هرچه می‌خرید همان را حساب کنید. حتی می‌توان همین بنزین سهمیه‌ای را با همین قیمت یا اندکی بیشتر یا دوبرابر کردن حفظ کرد و مصرف بیشتر را که بر گردن پولدار‌ها می‌افتد، با قیمت آزاد محاسبه کرد. چرا کسی که آینه بغل ماشینش ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و در کل سال همیشه در جاده و تفریح است، در مجموع سال یک میلیون هم پول بنزین ندهد؟! باید از روش عاقلانه دولت برای آماده‌کردن افکار عمومی حمایت کرد.

روزنامه کیهان در تیتر یک خود با عنوان «حذف منتقدان و به‌کارگیری افراطی‌ها «وفاق ملی» نیست» نوشت: فاز جدید وفاق ملی مورد ادعای مدعیان اصلاحات و سیاستمداران آنان در دولت جدید، علاوه‌بر میدان دادن به افرادی که علنا و آشکارا ضدیت خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته‌اند، با منزوی کردن نیرو‌های انقلابی همراه بوده است. دربخش دیگری از گزارش کیهان آمده است: بررسی روند انتصابات در هفته‌های اخیر نشانگر این است که با وجود توصیه رهبر معظم انقلاب بر به‌کارگیری مدیران مومن و متعهد، تاکید رئیس‌جمهور محترم بر عدم تعجیل در تغییر مدیران و مسوولان و نصب‌العین قرار گرفتن اصول کلی نظام و اسناد بالادستی (که بر به‌کارگیری افراد متعهد، متخصص و جوان صحه می‌گذارد) و توصیه‌ها و هشدارهای دلسوزان نظام و دولت، انتصاب افراد زاویه‌دار و مساله‌دار در مناصب حساس وزارتی ادامه دارد.

روزنامه ایران در گزارشی از محکومیت متهمان قتل پزشک سرشناس و همسرش با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به ۲ بار قصاص و ۶۰ سال زندان خبر داد. براساس این گزارش اردیبهشت سال ۱۴۰۲ دکتر رضا ضیایی، متخصص گوش و حلق و بینی و همسرش مینو صابری که دکترای اقتصاد داشت در خانه‌شان واقع در شهرک غرب تهران با شلیک گلوله به قتل رسیدند و عاملان قتل اجساد آنها را در بیابان‌های اطراف شهر دفن کردند، اما با پیگیری خواهرزاده دکتر مبنی بر ناپدید شدن آنها و سرقت خودروی سانتافه دکتر راز این دو جنایت فاش شد.