حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای اجماع حداکثری اصولگرایان باید جامعتین «میاندار» وحدت گروه‌های اصولگرا باشد.

وی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص تصمیمات کمیته ۱۵ نفره با بیان اینکه تا این لحظه وضعیت اصولگرا‌ها، وضعیت خوبی است و مشکل خاصی ندارند، افزود: الا اینکه حوادثی در آینده رخ دهد که قابل پیش‌بینی نیست، ولی الان همه اصولگرایان هدایت جامعتین را قبول دارند و آنها هم با تمام توان وارد صحنه شدند و ان‌شاء‌الله که لیست واحدی خواهند داشت. عضو هیات داوری فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه وحدت اصولگرایان باید حول جامعتین باشد، تصریح کرد: تشخیص اینکه چهره‌هایی که نمایندگی جریاناتی را می‌کنند، چه وزنی دارند با جامعتین است، ولی انصاف قضیه این است که آقای رضایی از چتر کمیته ۱۵ نفره بیرون مانده است. ایشان هم توقع داشت که نماینده‌ای در این کمیته داشته باشد و جامعتین باید در این زمینه بحث کنند؛ چرا که آقای رضایی که یک شخصیت ارزشی در جریان اصولگرا است، هنوز نتوانسته نماینده ای در این کمیته داشته باشد.

بر اساس این گزارش، محسن رضایی اخیرا با انتقاد از برخی اقدامات در گفت‌وگویی تصریح کرده بود: متاسفانه «عده‌ای با تنگ‌نظری»، مانع از پیوستن همه گروه‌های اصولگرا به یکدیگر می‌شوند.