درپی ترور نافرجام دادستان شهرستان خاش در سه شنبه شب گذشته، شورای تامین این شهرستان با حضور رییس دادگستری استان سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسنا، فرماندار خاش در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع اعضای شورای تامین شهرستان خاش در حضور رییس کل دادگستری استان آمادگی خود را برای مبارزه با عوامل ایجاد فتنه و ناامنی اعلام و به طور یقین با راهکارهایی که اندیشیده شده است با مخلان امنیت و بر هم زنندگان آرامش عمومی به شدت برخورد خواهد شد. علیرضا شهرکی اظهارکرد: عوامل ترور دادستان شهرستان خاش با همکاری مردم شناسایی شده و به زودی دستگیر و به مجازات می رسند.

فضل الله شهبازی دادستان شهرستان خاش حوالی ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب بر اثر تیراندازی سرنشینان یک خودروی پژو از ناحیه یک دست زخمی شد و هم اکنون تحت مداوا و درمان قرار گرفته است. برای چندمین بار است که در شهرستان خاش به جان دادستان این شهرستان سوء قصد می‌شود.

در همین رابطه، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان هم گفت: به دنبال ترور نافرجام «فضل‌الله شهبازی ـ دادستان شهرستان خاش ـ تحقیقات در این زمینه آغاز شده، اما تاکنون مظنونی دستگیر نشده است. محمد مرزیه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب افزود: تعداد عاملان و هدف و انگیزه این سوء قصد هنوز مشخص نشده است.