لاریجانی: نباید با بادهای موسمی دست از آرمان های انقلاب برداریم

رییس مجلس با بیان اینکه باید نسبت به «اصول و آرمان‌های انقلاب» وفادار باشیم، گفت: نباید با بادهای موسمی دست از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب برداریم؛ زیرا این آرمان‌ها عامل پیشرفت انقلاب و حفظ منافع ملی کشور بوده است.

علی لاریجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر اظهارکرد: یکی از اصولی که بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت‌الله خامنه‌ای همواره دنبال کرده‌اند این است که باید به اصول وفادار باشیم نباید با بادهای موسمی دست از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب برداریم؛ زیرا این آرمان‌ها عامل پیشرفت انقلاب بوده و منافع ملی کشور را حفظ کرده است. وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با چالش‌های زیادی در دوره خود روبه‌رو بود، اظهارکرد: آنچه از راه انقلاب در مقابل این چالش‌ها صیانت می‌کرد این بود که امام اعتقاد جدی به راه مردم و اتکا به خداوند داشت و با مردم روراست بود.

وی افزود: مسیر حقی که تفکر اصیل اسلامی است و امام(ره) از آن به عنوان اسلام ناب محمدی(ص) نام می‌برد، مستمرا توسط ایشان یادآوری می‌شد، بنابراین اعوجاجات و برخی انحرافات نمی‌توانست در این شرایط بروز و ظهور کند و امام(ره) مرتبا راه اصلی را نشان می‌داد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز به تاسی از بنیانگذار انقلاب همین روش را ادامه می‌دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین استقامت در راه درست عاملی بود که چالش‌ها در کشور ما هیچ‌گاه مساله مهمی نشد و این نکته‌ای است که باید در آینده نیز به آن توجه شود؛ به این معنی که همواره پایداری و پافشاری و مجاهدت در راه اصول باعث نجات کشور و حفظ منافع ملی می‌شود.