بیم ما از جریان انحرافی ارتباط آنها با خارج است

رییس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: هیچ تردیدی در انحراف جریان انحرافی نیست و بیشترین نگرانی ما فعلا ارتباط این جریان با خارج و توطئه علیه نظام است.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با ایلنا یادآور شد: یکی از دلایل اینکه احمدی‌نژاد از این جریان حمایت می‌کند لجاجت است و به نظر من در نهایت وی باید دست از لجاجت بردارد و به اشتباهش اعتراف کند و تسلیم حق شود. رهبر در ادامه اذعان داشت: نباید بیش از این به منحرفان اجازه فعالیت داد و همان‌طور هم که مشاهده می‌شود قوه‌قضائیه و دستگاه اطلاعاتی پا به عرصه گذاشته‌اند و حتی تعدادی از آنها را نیز دستگیر کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این جریان به پیکره نظام ضربه می‌زند، گفت: وجود مشایی و اطرافیانش به مثابه غده سرطانی است که کم کم فراگیر می‌شود و تمام دولت را درگیر می‌کند.

نماینده اصفهان در مجلس افزود: حامیان و طرفداران دولت حدود ۹۰درصد ریزش داشته‌اند و به نظر من این وضعیت خوبی برای دولت آقای احمدی‌نژاد و حتی شخص ایشان نیست؛ بنابراین بهتر است که از حمایت این افراد دست بردارند و این دو سال باقیمانده را با خاطره خوش در اذهان عمومی سپری کنند.

رهبر همچنین گفت: اگر یک تبعه خارجی از کشور همسایه در انتخابات شرکت کند شانس بیشتری از مشایی در انتخابات دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی این جریان تاکید کرد: این افراد از بودجه ملت برای مقاصد خودشان استفاده می‌کنند و از دفتر رییس‌جمهور و رییس‌ دفتر رییس‌جمهور پول‌های کلانی می‌گیرند که بالاخره باید توضیح دهند که این پول‌ها را کجا و برای چه خرج می‌کنند.