علت دروغ‌پراکنی‌ها علیه دولت از زبان احمدی‌نژاد

رییس‌جمهور با بیان اینکه دشمنان با بی‌ادبی به ملت و خادمان آنان می‌خواهند مانع از ساختن ایران شوند، گفت: آنها سیل دروغ‌ها را به ملت و خادمان مردم ایران روانه می‌کنند تا حرکت سازندگی را سست کنند، ولی به هدف خود نمی‌رسند.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد دیروز در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و هیاهو هستند و می‌خواهند مسائل اصلی کشور را جابه‌جا کنند، اما اشتباه می‌کنند. وی با تاکید بر ضرورت پیشرفت و آبادانی سراسر کشور تصریح کرد که حرکت سازندگی در کشور بسیار گسترده و با سرعت بالا رو به پیش است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه همت دشمنان این است که از ساختن ایران جلوگیری کنند، اظهار کرد: می‌بینید که به هزار بهانه و بازی سیاسی و غیرسیاسی از اطراف دنیا و دنباله‌های آنها در داخل کشور می‌خواهند مانع پیشرفت کشور ما شوند. وی با اشاره به فشار روانی، سیاسی و تبلیغی دشمنان گفت: به نمایندگی از ملت ایران به آنان می‌گوییم که به بیراهه می‌روید؛ در طول یک سالی که فشار بر ملت بی‌نهایت بود، نه تنها پیشرفت‌ها کمتر نشد، بلکه افزایش چشمگیری نیز یافته است.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: ملت ایران راه پیشرفت، عظمت و سرافرازی را پیدا کرده است و کشور را خواهد ساخت و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.