معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف استان تهران با بیان اینکه امسال طرح نشاط معنوی در ۵۰ امامزاده استان تهران برگزار می‌شود، گفت: در راستای این طرح اردوهای تفریحی در امامزاده‌هایی که قابلیت اردو و اسکان دارند، برگزار خواهد شد. محمد نوروزپور در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص برنامه‌های طرح نشاط معنوی گفت: امسال طرح نشاط معنوی در ۵۰ امامزاده استان تهران برگزار می‌شود و در این اماکن متبرک کلاس‌های آموزشی و تفریحی تدارک دیده شده است.

نوروزپور عنوان کرد: قرار است شرکت‌کنندگان در طرح نشاط معنوی را به امامزاده‌هایی که قابلیت اردو و اسکان دارند مانند امامزاده داوود، هاشم و امامزاده‌هایی که در مناطق لواسانات و دماوند قرار دارند، اعزام کنیم. وی با بیان اینکه ۵۰ تا ۷۰ هزار نفر برای زیارت امامزادگانی که در مسیر جاده‌ها‌ قرار دارند، می‌روند، اظهار داشت: در این اماکن نیز برای کسانی که در آنجا اسکان موقت دارند از صبح تا شب کلاس‌هایی برای سنین مختلف از بچه‌ها تا بزرگسالان برگزار می‌کنیم.

نوروزپور در پاسخ به این پرسش که برای شرکت در طرح نشاط معنوی از خانواده‌ها مبلغی دریافت می‌شود؟ تاکید کرد: برای شرکت در طرح نشاط معنوی از خانواده‌ها مبلغی دریافت نمی‌شود.