بررسی سند تحول آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

سند تحول در نظام آموزش و پرورش کشور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی از این سند به تصویب رسید. به گزارش ایسنا، در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که شامگاه سه‌شنبه گذشته به ریاست محمود احمدی‌ن‍ژاد برگزار شد، رییس‌جمهور و اعضای شورا با قدردانی از مقام معظم رهبری به منظور صدور احکام اعضای جدید و نیز رهنمودهایی که ایشان در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتند، پیوست حکم رهبری را در جلسه قرائت کردند و مقرر شد دبیرخانه شورا گزارشی از پیوست حکم قبلی رهبری و چگونگی انجام کارهایی که برعهده شورا بوده را تهیه و در جلسه آینده شورا ارائه دهد تا ضمن بررسی روند کارها، ‌موارد و مشکلاتی که بعضا در مسیر انجام آن قرار داشته شناسایی و برطرف شود.

همچنین اعضای شورا تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی واحد در خصوص پیوست حکم جدید رهبر معظم انقلاب، دستگاه‌های مختلف کشور با مشارکت فعال در رابطه با مصوبات شورا، فعالیت‌های خود را متناسب با آنچه در شورا به تصویب می‌رسد تنظیم کنند که از جمله آن تسریع در رسیدگی به موضوعاتی مانند امور نخبگان است.

در ادامه این جلسه، تعدادی از صاحب‌نظران و اساتید حوزه و دانشگاه برای حضور در شورای تحول علوم انسانی معرفی شدند که این افراد مورد تایید اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفتند.