رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام دستگیری پنج تن از اراذل و اوباشی که هفته گذشته با ورود به یک مهمانی در یک باغ دست به شرارت زده بودند، گفت: کودکی در این حادثه مورد اذیت و آزار قرار نگرفته است. سرهنگ حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه، اظهارکرد: هفته گذشته حدود ۱۲ تن از اراذل و اوباش در یک باغ خارج از خمینی شهر اصفهان متوجه یک میهمانی در باغ مجاور خود شده و با ورود به این باغ، پنج عضو حاضر در این میهمانی را مورد اذیت و آزار قرار داده و متواری می‌شوند. وی افزود: با اعلام این خبر به پلیس آگاهی استان اصفهان، ماموران هفت دقیقه بعد از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شده و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند. حسین‌زاده ادامه داد: با انجام تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که در این محل ابتدا چند تن از اراذل و اوباش وارد شده و زمانی که محل را برای انجام شرارت مناسب دیدند با افراد دیگر هم تماس گرفته و با پوشاندن صورت‌های خود‌ اقدام به اذیت و آزار چند تن در این باغ کردند. وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه، پنج تن از این متهمان را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هم بودند، در مخفیگاه‌های خود واقع در اطراف خمینی شهر دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد و پلیس در تلاش است تا باقی متهمان را نیز دستگیر کند. وی به ایسنا گفت: متاسفانه زنانی که در این باغ حضور داشتند از پوشش مناسبی برخوردار نبوده و حاضران در این میهمانی اقدام به شرب خمر کرده بودند. حسین‌زاده با رد شایعه اذیت و آزار یک دختر ۱۲ ساله و دو نوجوان پسر در این باغ توسط اراذل و اوباش، اظهار کرد: افرادی که در این میهمانی حضور داشتند بالای ۲۲سال داشته و هیچ کودک یا پسری مورد اذیت و آزار قرار نگرفته است، همچنین تنها یک زن و شوهر در این مهمانی بوده‌اند و مابقی ارتباط فامیلی با هم نداشته‌اند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس اعتقاد دارد بسیاری از بزه‌دیدگان خود موجب بروز پدید مجرمانه می‌شوند، به طوری که اگر در این حادثه خانم‌ها حداقل حجاب را در این باغ رعایت کرده بودند، شاید مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گرفتند.