غفوری‌فرد: ارائه لیست 13 نفره به رییس‌جمهور فعلا متوقف است

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فعالیت کمیته سه نفره اصولگرایان گفت: مسائل اخیر دولت بر فعالیت کمیته تاثیر گذاشت که بعدا خبری خواهد شد، حسن‌غفوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره فعالیت کمیته سه‏نفره گفت: با توجه به شرایط کنونی و مسائلی که پیش آمد، مقداری از کار آن متوقف شد که امیدواریم بعدا فعال شود. وی با بیان اینکه شرایط مقداری تغییر کرده، افزود: حتما جلسات این کمیته ادامه پیدا می‌کند و فقط مقداری دچار رکود شده است. غفوری فرد درباره سرنوشت لیست ۱۳نفره اصولگرایان و ارائه آن به رییس‌جمهور نیز گفت: فعلا متوقف شده است.

همچنین محسن یحیوی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز تاکید کرد که با توجه به شرایط فعلی، احتمال وحدت و هماهنگی اصولگرایان توسط کمیته ۳ نفره را بسیار ضعیف می داند و معتقد است که این سه نفر موفق به وحدت اصولگرایان نخواهند شد.

یحیوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره روند فعالیت کمیته ۳ نفره اصولگرایان گفت: بعد از اتفاقات اخیر در کشورمان و احتمال عدم تقید رییس جمهور به تصمیمات کمیته ۳ نفره و محوریت در میان اصولگرایان به نظر می‌رسد که باید راهکارهای دیگری برای وحدت اصولگرایان اندیشیده شود.