سایت جهان نیوز نوشت: اخیرا فیلم مستندی علیه مسعود ده‌نمکی منتشر شده است که توسط پگاه آهنگرانی ساخته و در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیو‌های ضدانقلاب مانند بی‌بی‌سی قرار گرفته است. به گزارش جهان فیلم «ده نمکی‌ها»، ساخته پگاه آهنگرانی در بی‌بی‌سی فارسی پخش شد. به گزارش پارس توریسم، فیلم، مستندی بود درباره فعالیت‌های ده‌نمکی از دهه هفتاد تا به حال. در این مستند از ویدئوی مصاحبه‌های وی در نشست‌های مختلف و گفت‌وگو با منتقدان سینما و نشریاتی که او در آن فعالیت داشت، استفاده شده بود، اما تمرکز اصلی روی اخراجی‌ها و حواشی آن بود. نشان دادن حضور وزیر فرهنگ، صفار هرندی در سر صحنه فیلم، تمجید و حمایت حسینی از فیلم و ابراز امیدواری به ساخت قسمت سوم و جشن باشکوه برای افتتاحیه قسمت سوم در مقابل سوالی درباره حمایت همه جانبه از ده نمکی و جواب منفی او، از نکات جالب این مستند بود.

در بخشی دیگر محمدعلی ابطحی با حمایت از اخراجی‌ها گفت که ما در کار خودمان موفق بوده‌ایم؛ چرا که چماق دار سابق به کارگردان تبدیل شده و این روند خوبی است.

در این مستند که از منتقدان مختلفی درباره اخراجی‌ها سوال شده بود به غیر از مسعود فراستی کسی از اخراجی‌ها تعریف و تمجید نکرد.