خبرگزاری فارس به نقل از یک مقام آگاه خبر داد: دولت در خصوص درآمد هدفمندی یارانه‌ها در بودجه که از ۶۲ هزار میلیارد تومان به ۴۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافته است، با نمایندگان مجلس رایزنی می‌کند. این مقام آگاه اظهار کرد: سه شنبه شب گذشته ستاد هدفمندی یارانه‌‌‌ها با حضور رییس‌جمهور تشکیل جلسه داد و موضوع کاهش درآمد هدفمندی یارانه‌ها در جریان تصویب بودجه در مجلس مطرح شد. وی افزود: در این نشست تصمیم گرفته شد برای تجدید نظر در این مصوبه با نمایندگان مجلس رایزنی و مذاکره شود.

دلیل ‌لغو جلسه عصر دیروز مجلس خبرگزاری فارس همچنین نوشت: فاضل موسوی، عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه پنجم توسعه دلیل طولانی شدن جلسه عصر دیروز کمیسیون تلفیق و لغو جلسه عصر مجلس را بیان کرد. وی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفت: قرار بود که اعضای کمیسیون در جلسه دیروز تنها مواردی را که از سوی هیات‌رییسه به کمیسیون ارجاع شده بود،

‌بررسی کنند. اما نماینده دولت در این جلسه پیشنهادهایی را مطرح کرد که جزو مواد ارجاعی کمیسیون نبود. عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: اصرار نماینده دولت برای بررسی موادی که عنوان کرده بود‌، موجب اعتراض اعضای کمیسیون تلفیق شد و به همین دلیل تعدادی از اعضای کمیسیون از جلسه بیرون رفتند، در نتیجه کمیسیون از رسمیت افتاد.