وزیر دفاع: اصل خبر کشته شدن بن لادن مشکوک است

سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به خبر کشته شدن اسامه بن لادن گفت: اکنون دیگر آمریکایی‌ها هیچ بهانه‌ای برای ماندن در منطقه ندارند و باید هر چه سریع‌تر آنجا را ترک کنند. به گزارش ایرنا، سردار وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این که آمریکایی‌ها به بهانه کشتن بن لادن وارد افغانستان شدند و به همین بهانه نیز در عراق جنگیدند و پاکستان را نیز درگیر این مساله کردند گفت: آمریکایی‌ها سه کشور را درگیر جنگ کردند و براساس آمارها آمریکایی‌ها با این اقدام خود بیش از یک میلیون کشته بر جای گذاشتند و بیش از هزار میلیارد دلار هزینه کرده و ۱۰ سال جنگ را به این کشورها تحمیل کرده و این کشورها را عقب نگه داشتند.وزیر دفاع با بیان این که اصل خبر کشته شدن بن لادن مشکوک است، ادامه داد: ابهامات و مسائل بسیاری پیرامون این موضوع وجود دارد آنها گفته اند که جسد بن لادن را به دریا انداخته اند چرا اجازه ندادند که یک ناظر بی طرف تایید کند که این فرد بن لادن است یا خیر؟

تحویل تسلیحات ضدزره و ضدبالگرد

وزیر دفاع همچنین از تحویل جدیدترین تسلیحات ضدزره و ضدبالگرد به نیروهای مسلح خبر داد.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تحویل سلاح‌های جدید ضدزره به نیروهای مسلح در هفته گذشته خبر داد و درباره ویژگی‌های این سلاح‌ها گفت: این تسلیحات نقطه ضعف تانک دشمن را شناسایی کرده و آن را از بالا مورد هدف قرار می‌دهد.

وی همچنین از تولید موشک‌های ضدبالگرد لیزری خبر داد و افزود: این موشک‌ها با دقت بالا هدف را دنبال و منهدم می‌کنند و کار واگذاری این سلاح به نیروهای مسلح نیز در حال انجام است. سردار وحیدی تاکید کرد که این سلاح‌های جدید به تولید انبوه رسیده‌اند. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: برخی موشک‌های ضدهوایی هم در حال تولید است که در آینده نزدیک، تحویل نیروهای مسلح خواهند شد.