کیهان در همین ارتباط در یادداشت خود با تیتر «آن روز نزدیک است» نوشت: یکی از ابتکارات بسیار برجسته و تعیین‌کننده در عملیات «طوفان‌الاقصی»، فیلمبرداری همزمان رزمندگان مقاومت از موفقیت‌های خود در عرصه‌های مختلف عملیات و به تصویر کشیدن حالت‌های ذلت‌بار نظامیان صهیونیست در مقابل حملات برق‌آسای نیروهای مقاومت بود. رزمندگان مقاومت فیلم‌ها و عکس‌هایی را که از این صحنه‌ها تهیه کرده بودند، بلافاصله در رسانه‌هایی که در اختیار داشتند و مخصوصا در فضای مجازی منتشر می‌کردند و از این طریق افکار عمومی جهانیان را از عظمت عملیات طوفان‌الاقصی و شکست سنگین و ذلت‌بار صهیونیست‌ها با خبر می‌کردند. همین رخداد در ماجرای جنایت‌های هولناک صهیونیست‌ها در بمباران‌های پی‌در‌پی غزه و قتل‌عام فجیع زنان و کودکان نیز تکرار شده است و در نتیجه، به امپراتوری رسانه‌ای غرب اجازه نداده‌اند مانند دفعات قبل، از این نبرد بزرگ تصویری وارونه و گزارشی معکوس به افکار عمومی جهانیان ارائه کند و بر جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها سرپوش بگذارد. این‌گونه است که این روزها علاوه‌بر ملت‌های مسلمان، شاهد تظاهرات گسترده و در مواردی صدها هزار نفری ملت‌های غیر‌مسلمان در آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها هستیم.

جوان در مطلبی با عنوان «آیا داریوش مهرجویی فعال «زن، زندگی، آزادی» بود؟!» نوشت: پس از انتشار مستندی از مرحوم داریوش مهرجویی که در آن مواضعی در حمایت از شعار «زن، زندگی، آزادی» گرفته بود، برخی این پرسش را مطرح کردند که چرا «جوان» مهرجویی را دور از این فضا و فضاسازی معرفی کرد. اولا مرحوم مهرجویی تا زمانی که زنده بود، به عنوان یک فعال این شعار و آشوب ظهور و بروزی نداشت. برعکس آنچه از او دیده شد، بی‌اعتنایی به این شعار و جریان‌سازی‌ها بود. اگر او به‌واقع قصد و نیتی یا اراده‌ای برای اعتباربخشی به این شعار داشت، فرصت کافی در اختیار او بود که چنین کند، اما می‌توان تصور کرد که او تعمدا اجازه چنین کاری را نداد.

جمهوری اسلامی در یادداشت خود با تیتر «دیگی که برای من نجوشد» نوشت: چند روزی است که مسوولان مختلف سیاسی، اقتصادی و تقنینی کشورمان سخن از آمادگی برای پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف می‌گویند. بعضی از همین افراد قبلا بارها علیه اف‌ای‌تی‌اف سخنرانی‌ها و قلمفرسایی‌ها کرده و پیوستن به آن را خیانت به کشور و ملت قلمداد کرده بودند. شاه‌بیت شعارهای این حضرات علیه اف‌ای‌تی‌اف این بود که ما بدون پیوستن به آن هم می‌توانیم اقتصاد را سروسامان بدهیم و کسانی که برای پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف تلاش می‌کنند می‌خواهند اطلاعات اقتصادی و مالی کشور را به بیگانگان بدهند تا حاکمیت ملی را نقض کنند. در ادامه این مطلب آمده است: مردم از رویکرد جدید حضرات مخالفین سابق اف‌ای‌تی‌اف استقبال می‌کنند و از این بابت خوشحال هم هستند و امیدوارند این رویکرد با کارشکنی جدید کاسبان تحریم مواجه نشود. در عین حال، این مطالبه را هم دارند که مقصران، تاوان متضرر ساختن کشور را نیز بپردازند و خسارت‌های هنگفتی را که وارد کرده‌اند، جبران کنند.