افکار عمومی‌از برخورد با مفسدان اقتصادی قانع نشده‌ است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدامات خوبی برای برخورد با مفسدان اقتصادی از سوی مسوولان ذی‌ربط صورت گرفته است، تاکید کرد که این برخوردها افکار عمومی ‌را قانع نکرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نبوی دیروز در نشستی خبری که در کافه خبر خبرآنلاین برگزار شد، درباره عملکرد قوا در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و اخباری مبنی بر اینکه اموالی به بیت‌المال برگشته یا احکامی ‌از سوی قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی صادر شده است، منتشر می‌شود که این خود جای تقدیر دارد؛ اما با این اوصاف هنوز افکار عمومی‌از برخورد با مفسدین اقتصادی قانع نشدند.

وی در ادامه به ساختار قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در دوره جدید اصلاحاتی در قوه‌قضائیه صورت گرفته است، ولی باید قوه‌قضائیه به صورت جدی برخورد با مفسدین اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد.

نبوی اضافه کرد: علاوه بر قوه قضائیه، قوه مقننه و قوه مجریه نیز در مبارزه با مفسدین اقتصادی نقش مهم و تاثیرگذاری را دارند؛ بنابراین قوه مجریه در دوره جدید و با روی کارآمدن دولت احمدی نژاد دست بسیاری از اشراف و ثروتمندان را کوتاه کرد که این عملکرد دولت صدای خیلی را از داخل و بیرون درآورد.

این فعال سیاسی افزود: مجلس شورای اسلامی‌نیز در راستای مبارزه با مفسدین اقتصادی می‌تواند با ساز و کارهایی همچون تحقیق و تفحص موثر واقع شود.