امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم وجود آرامش در کشور خواستار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد و از مسوولان قوای سه گانه خواست تا اگر مشکلی وجود دارد آن را در بین خودشان حل کرده و به سطح جامعه نکشانند.

به گزارش خبرگزاری مهر آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در اولین خطبه های نماز جمعه خود در تهران با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حاکم شدن آرامش در کشور اظهار کرد: مسوولینی که واقعا پایبند به ولایت هستند باید توجه کنند که از هر گونه سخن و برنامه تنش زا که خلاف ولایت و خواسته رهبری است پرهیز کنند. امام جمعه موقت تهران در تشریح خواسته‌های مردم از مسوولان گفت: انتظار مردم و رهبر معظم انقلاب این است که مشکلات اقتصادی حل شود نه اینکه مردم به خاطر چنین موضوعاتی حامی کشورمان نباشند، بلکه وظیفه مسوولان این است که هر چه زودتر مشکلات موجود به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم را حل کنند.

امام جمعه موقت تهران با ابراز خرسندی از شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مطمئنیم وقتی آمریکا به هواپیمایی با عنوان جاسوسی ماموریت می‌دهد آن را به بالاترین تکنولوژی‌ها مجهز می‌کند، اما همه دنیا دید که بالاتر از این تکنولوژی، ایران، اسلام و قرآن قرار دارد.