خبرآنلاین به نقل از هفته نامه تجارت فردا نوشت: محمد جهرمی، وزیر کار دولت نهم و مدیرعامل سابق بانک صادرات گفت: گاهی اوقات می‌گویند داماد آقای ناطق هستم و بعضی وقت‌ها می‌گویند داماد آقای جنتی هستم. هیچ کدام درست نیست. من داماد اصفهانی‌ها هستم نه داماد شمالی‌ها. آقای جنتی هم اصلا دختری ندارد که بخواهد داماد داشته باشد. جهرمی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ گفت: آقای احمدی‌نژاد حضوری و در یک جلسه خصوصی در حاشیه دولت از من می‌خواستند که در دوره دهم کاندیدا نشوم و حتی اعلام کردند این دوره نامزد نشوم تا در دوره یازدهم با پشتیبانی که ایشان می‌کنند بهتر حضور پیدا کنم.

جهرمی اضافه کرد: یکی از مخالفان ۱۰۰ درصد نحوه اجرای یارانه‌ها بودم و بارها هم گفتم که هدفمندکردن یارانه‌ها برای کشور واجب بود، ولی چگونگی اجرا مهم‌تر است. گرچه ابتدا ۴۵ هزار تومان به مردم می‌دهند، ولی بعدا به دلیل وجود تورم ۶۰، ۷۰ یا ۱۰۰ هزار تومان از مردم پس می‌گیرند. بنابراین این‌گونه یارانه دادن برای مردم ارزشی نخواهد داشت.

وی همچنین درباره پرونده فساد مالی ۳۰۰۰میلیارد تومانی گفت: درمقام متهم به دادگاه رفتم. آنها یک دفعه ما را متهم به اهمال کرده بودند. اهمال به معنای اینکه وظایفمان را به خوبی انجام ندادیم و بعضی از بازپرس‌ها هم همین اتهام را در قوه قضائیه با توجه به مدارک و استدلال‌های ارائه‌شده رد کردند. هنوز پرونده در مسیر تحقیق و بررسی است... هنوز در مورد تبرئه چیزی به من ابلاغ نشده است.