باران شدید و وقوع سیل در استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان جان ۹ تن را گرفت. به گزارش واحد مرکزی خبر، براثر طوفان شدید در قیر و کارزین در استان فارس، دیوار یک انبار علوفه دیشب تخریب شد و بر روی چادر یک خانواده عشایری ریزش کرد. بر اثر این حادثه پدر، مادر و دو فرزند خانواده کشته و دو عضو دیگر خانواده به شدت مجروح شدند. افزون بر اینها، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان نیز گفت: سقف یک باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی و وزش شدید باد فرو ریخت که در این حادثه که شب دوشنبه رخ داد یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.

همچنین بارندگی‌های شدید در شهرستان دشتستان (استان بوشهر)، خسارت‌های مالی و جانی شدیدی را در بر داشته و بر اثر این بارندگی چهار نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش خبرگزاری مهر، بارندگی‌ها در شهرستان دشتستان به گونه‌ای بی‌سابقه از ظهر دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه ادامه یافت که به دنبال آن سیلاب در همه نقاط این شهرستان به راه افتاد و به بسیاری از تاسیسات زیربنایی شهرستان دشتستان خسارت وارد کرد.

در این رابطه فرماندار شهرستان دشتستان درباره جزئیات اتفاقاتی برای کشته شدگان این واقعه، گفت: یکی از این افراد بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در سیلاب‌ها غرق شده‌اند.

غلامحسین خسروی از خسارات شدید به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: هنوز برآورد دقیقی از میزان این خسارت‌ها در دست نیست.