خبرگزاری مهر نوشت: یکی از شهروندان قمی در هنگام برش دادن همبرگر با بند انگشت انسان در آن مواجه شده است.

این شهروند اظهار کرد: پنج‌شنبه شب با مراجعه به فروشگاه عرضه مواد غذایی، چند بسته همبرگر خریداری کرده و تحویل همسرم دادم. همسرم مشغول برش دادن همبرگر بود که ناگهان با بند انگشت یک انسان مواجه شد. وی که از ذکر نامش خودداری کرد، ادامه داد: همسرم ابتدا تصور می‌کرد این قطعه شاید تکه گوشت خرد نشده باشد، اما وقتی برجستگی همبرگر را با چاقو برگرداند، بند انگشت انسان را مشاهده کرد. کارخانه تولیدکننده پلمب شد

در همین حال، بعد از ظهر دیروز معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از تعطیلی و پلمب کارخانه‌ای که در همبرگر تولیدی آن انگشت انسان پیدا شد، خبر داد.

مجتبی احمدزاده گفت: پس از حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان مراجع قضایی، دستور پلمب کارخانه تولیدکننده همبرگر که در محصول تولیدی آن بند انگشت انسان پیدا شده بود، صادر شد. وی ادامه داد: دستور پلمپ این کارخانه تا انجام بررسی‌های تکمیلی پیرامون این موضوع پابرجا خواهد بود. خبرگزاری مهر تصاویر انگشت یافت شده در همبرگر را نیز منتشر کرده است، با این حال «دنیای اقتصاد» به دلیل احتمال آزاردهنده بودن این تصاویر برای برخی از مخاطبان، از انتشار آنها خودداری کرد.