روزنامه صبح‌نو در مطلبی نوشت: خاتمی در التهابات اجتماعی سال گذشته، اگرچه می‌توانست موضع فعالی را برای آرام کردن فضا بگیرد، اما به جز پیامی کوتاه درباره فوت خانم مهسا امینی، در عمل تصمیم به سکوت گرفت و تنها ۵۰ روز بعد از اغتشاشات و زمانی که فضای سیاسی از همیشه شفاف‌تر شده بود، براندازی را نامطلوب خواند و از زیبایی شعار «زن، زندگی، آزادی» سخن گفت. آن هم درست زمانی که دست جلادان دهه شصت و پول‌پاشی‌های رسانه‌های سعودی برای همه شفاف شده بود.

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با عنوان «افزایش تعطیلات با کدام منطق» به تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش تعطیلات در کشور پرداخت و نوشت: اگر روزی کشور توانست از بحران اقتصادی رهایی یابد و به ثبات کامل برسد و مردم دغدغه معیشتی نداشته باشند، نوبت به اموری از قبیل تغییر میزان تعطیلات کشور می‌رسد. تنها در آن صورت است که می‌توان صرف شدن وقت مجلس برای بحث کردن درباره این قبیل امور را مجاز دانست. جمهوری اسلامی در مطلب دیگری باعنوان «دولت تصورها و تصویرها» نوشت: خیلی دوست داریم آقای رئیسی را در تحقق وعده‌هایش موفق ببینیم. هم دعا می‌کنیم. هم به سهم خود میزان مصرف‌مان را مدیریت می‌کنیم. این روزنامه در ادامه نوشت: «خردادِ امتحانات» که دارد می‌گذرد امیدواریم برای «شهریورِ امتحانات» آقای رئیس‌جمهور به کابینه به ویژه مردانِ اقتصادی‌اش تکانی بدهد.

 روزنامه هفت صبح در گزارشی با تیتر به کلوب هاروارد خوش آمدید، نوشت: تینا ترکمان، دومین زن ایرانی است که پس از مریم میرزا‌خانی دکترای ریاضی از هاروارد دریافت می‌کند. روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند سال‌ ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچ‌گاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم این‌قدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.