جوان در مورد حجاب با گفت‌وگو با یک کارشناس حقوقی نوشت: «این پرسش در کشور ما برای عده‌ای وجود دارد که در کجای دنیا حجاب اجباری وجود دارد و باید در کنار سایر افراد که تاکیدی بر حجاب اجباری ندارند، اجبار پوشش حذف شود و این را منوط به واژه آزادی و اختیار می‌دانند... مساله حجاب را می‌توان از دو منظر «نفس تنظیم‌گری در حوزه پوشش» و «مصداق و کیفیت» آن تفکیک کرد. طبق آخرین بررسی انجام‌شده از سوی پژوهشگران در خصوص نفس تنظیم‌گری در حوزه میزان و حدود پوشش هم برای خانم‌ها و آقایان، کشوری وجود ندارد که به آن نپرداخته باشد، اما سطح و میزان پوشش متفاوت است و برخی مواقع بسته به رویکرد کشور‌ها بیش از معیار عرفی متعارف درباره مصداق آن توجه شده است». اعتماد در گفت‌وگو با محمود صادقی، نماینده سابق مجلس از «ردپای کلاهبرداران در احراز صلاحیت» نوشت: «بسیاری از کاندیداهایی که با چنین پیشنهادهایی مواجه شده بودند، افراد موثقی هستند. آنها پس از ردصلاحیت توسط شورای نگهبان، افرادی با آنها تماس گرفته و مبالغی از ۱۰۰میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان به آنها پیشنهاد داده بودند... شواهد دیگری هم درباره افرادی وجود داشت که پول پرداخته بودند و صلاحیت آنها تایید شده بود».

کیهان از رسانه‌ها گلایه کرده که واقعیات را وارونه نشان می‌دهند و با استناد به همشهری نوشت: «جعلیات دشمن در فضای مجازی یکی، دو تا نیست، بلکه آنها موفقیت‌ها را کتمان و واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند... یا مثلا هشتگ می‌سازند که اعدام نکنید. طوری فضاسازی می‌کنند که حاکمیت هر روز صدها نفر را بالای چوبه‌دار می‌برد. با همین اعدام‌های خیالی، در اذهان تصویرسازی می‌کنند، اما واقعیت این است که فقط در همین سال گذشته ۶۵۰ اعدامی محکوم به قصاص با صلح و سازش، از پای چوبه‌دار به زندگی دوباره بازگشتند. این عدد را نمی‌گویند. این حقیقت را وارونه می‌کنند تا تصویری خشن از ایران بسازند. مصداق‌ها بسیارند؛ بانک جهانی از رتبه خوب اقتصاد ایران می‌گوید و آنها از ونزوئلایی شدن اقتصاد کشور. آمار و ارقام از رشد تولید می‌گوید و آنها از ورشکسته شدن تولیدی‌ها. نظرسنجی‌ها از اعتقاد مردم به حجاب می‌گوید و آنها از فراگیری کشف‌ حجاب‌. عیب‌های کوچک را بزرگ و دستاوردهای بزرگ را کوچک یا انکار می‌کنند».

جام‌جم «۱۲راهکار کنترل بازار اجاره مسکن» ارائه کرد: «هوشمندسازی و نظارت بر نرخ‌سازی، ورود تعزیراتی دولت برای سامان‌دهی، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تسهیل دریافت تسهیلات ساخت مسکن، افزایش حق مسکن کارگران، واگذاری اموال و املاک مازاد دولتی، اخذ مالیات از خانه‌های خالی، اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه، تعیین سقف رشد اجاره‌بها، هماهنگی دولتی برای کنترل بخش مسکن، کنترل نرخ تورم و انتظارات تورمی و نظارت بر فعالیت در فضای مجازی» از آن جمله است. رسالت در یادداشت «مدیریت بحران و بحران مدیریت» نوشت: «انقلاب اسلامی در مواجهه با بحران‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی پیروز و سربلند بیرون آمده است. اما در بحران اقتصادی با آنکه تاب‌آوری خود را نشان داده است، نتوانسته مدیریت درستی در پیش از بحران، حین بحران و پسابحران به نمایش بگذارد. تورم، گرانی، کسری بودجه، کاهش ارزش پول ملی و قاچاق و... ده‌ها مساله اقتصادی همچنان به صورت حل نشده در اتاق فرمان مدیریت اقتصادی کشور باقی مانده است».