گروه بنگاه‌ها- اردشیر محمدی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در جلسه معارفه عضو هیات‌مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش ۷ رویکرد مهم این سازمان را در خصوص تعیین و تکلیف به موقع و صحیح و افزایش فروش اموال منقول واگذار شده به سازمان را تشریح کرد. مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در این خصوص اظهار کرد: ارزش‌گذاری دقیق اموال منقول، نظارت مستمر بر ارزش‌گذاری کالاها، آموزش مستمر و کاربردی ارزیابان و کارشناسان با هدف ارتقای سطح دانش و تخصص آنان، ایجاد بانک اطلاعاتی، افزایش تعامل با سازمان‌های همکار و تخصصی‌کردن مدیریت‌های استانی برای فروش اموال منقول به طور خاص در راستای افزایش نظارت، کنترل و دقت از رویکردهای مهم سازمان است که ضمن تعیین تکلیف به موقع و صحیح سبب افزایش فروش اموال منقول سازمان خواهد شد.

وی گفت: تبادل اطلاعات به صورت سیستمی با سازمان‌های همکاری به منظور تطبیق اطلاعات دریافتی با منبع آن از دیگر رویکردهایی است که باید مورد توجه معاونت بهره‌برداری و فروش قرار گیرد.

به گفته وی برای افزایش صحت و دقت در کار تا عملیاتی شدن تبادل اطلاعات به صورت سیستمی با سازمان‌های همکار، شرایطی فراهم شود تا اطلاعات را از سازمان‌های مربوطه به صورت مکتوب دریافت و نسبت به تطبیق آن اقدام شود چرا که به هر میزان نظارت دقیق‌تر شود، صحت عمل هم بیشتر و در نهایت سازمان ایمن می‌شود.

اردشیر محمدی افزود: اصل اول برای سازمان تعیین تکلیف به موقع اموال واگذار شده به سازمان است که به غیر از فروش اموال، استرداد، اعاده و انهدام را نیز شامل می‌شود.