سرگردانی 6 توله شیر و خرس در خیابان‌های مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ازجمع‌آوری چهار قلاده توله شیر و دو قلاده توله خرس از خیابان‌های مشهد خبر داد.

حسن جعفری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهارکرد: تماسی با آتش‌نشانی مبنی بر مشاهده دو حیوان وحشی در خیابان صارمی مشهد برقرار شد. وی ادامه داد: از ایستگاه ۲۵ در بلوار پیروزی تیم نجات عملیات ویژه به محل اعزام می‌شود و زمانی که به محل می‌رسد اعلام می‌کند دو توله خرس مشاهده شده است که با رعایت ایمنی حیوانات را به ایستگاه انتقال می‎دهند تا به سازمان محیط زیست تحویل داده شود، کمتر از یک ساعت دوباره ستاد فرماندهی به ایستگاه ۲۵ اطلاع می‎دهد که مجددا بچه شیر یا بچه گربه‌ای مشاهده شده است که سریعا نیروها به خیابان هنرستان اعزام می‌شوند.

جعفری بیان کرد: وقتی به محل می‌رسند مشاهده می‌کنند که سه توله شیر کنار دیوار پناه گرفته‌اند که این حیوانات نیز به ایستگاه انتقال پیدا می‌کنند، کمتر از یک ربع بعد مجددا یک توله شیر دیگر در خیابان صارمی مشاهده می‌شود که به ایستگاه انتقال پیدا می‌کند.

وی افزود: حیوانات تحویل تیم محیط زیست شدند و تحقیقات در خصوص علت ماجرا به عهده محیط زیست گذاشته شد و خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.