سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دادگاه بررسی پرونده فساد بزرگ مالی، باید دقت کند که آبروی برخی افراد حفظ شود؛ چون بعضی از متهمان برای فرار از محکومیت و مجازات، از مسوولان نام می‏بردند تا جرم خود را پشت نام آنها پنهان کنند. حسین نقوی حسینی در گفت‏وگو با سایت خانه ملت، با اشاره به اینکه فساد مالی موسوم به سه‌‏هزار میلیاردی، بزرگ‏ترین فساد مالی رخ‏داده در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر یکی از مسوولانی که در دادگاه حاضر شده، اتهامش محرز شود، نباید هیچ مسامحه‏ای برای او در نظر گرفت.

وی ادامه داد: اما اگر مسوولی، اتهاماتش در رابطه با فساد مالی اثبات شد، باید او را بیشتر از دیگران سرزنش کرد و کوچک‏ترین مسامحه‏ای برایش در نظر نگرفت. چون او با سوءاستفاده از اعتماد مردم به خود، به بیت‏المال دست‏درازی کرده است.

نقوی حسینی همچنین گفت: برخی از متهمان دادگاه فساد بزرگ مالی، با نام بردن از مسوولان، قصد داشتند تا خود را پشت سر آنها پنهان کنند و به این ترتیب با منحرف کردن اذهان عمومی و دادگاه از اتهامات آن فرد، دادگاه را به بیراهه بکشانند که قضات این پرونده باید در این زمینه دقت بیشتری کنند و اگر از مسوولی نامی برده شده و اتهامش اثبات نشده است، از او اعاده حیثیت کنند.