کیهان درباره کشف حجاب نوشت: «بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. در پوشش کاذب حقوق زن، وی را به اسارت درآوردن. از همان روزی که دیکتاتور سفّاک و بی‌خِرد، پهلوی اول به زور سرنیزه، چادر از سر بانوان این سرزمین کشید تا همین اغتشاشات اخیر که به بهانه حمایت از زنان ایران و با شعار ناراست زن- زندگی- آزادی صورت گرفت، دست دسیسه‌گر و خونریز دشمنان این مرز و بوم سرمایه‌گذار، طراح و صحنه‌گردان حوادث بوده است. جهان غرب که خود در معدن هرزگی و تبهکاری می‌لولد و در منجلاب عفن فسق و بی‌عفتی غوطه‌ور است و هیچ مرحله‌ای از فساد و تباهی را ناآزموده نگذاشته، سال‌هاست در حسرت حاکم کردن فرهنگ پست و منحرف خود بر ایران نقشه می‌کشد و نیرو تربیت می‌کند.»

سازندگی در «دادگاه آلودگی» با اشاره به ورود قوه‌قضائیه به مساله آلودگی، نوشت: «مساله آلودگی هوا حل نشده و ظاهرا هیچ دستگاهی کار خود را انجام نمی‌دهد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران که گویی در این هوا نفس نمی‌کشد به انتقادها درباره آلودگی هوا و درخواست برکناری‌اش خندید. شاید او آمار مرگ سالانه ۲۶هزار نفر به دلیل آلودگی هوا را باور نکرده است.» هم‌میهن به نقل از حسین مرعشی نوشت: «وقتی‌که هنوز جانشینی امام مطرح نبود و معلوم بود که آقای هاشمی قرار است رئیس‌جمهور باشند، آقای هاشمی از کسانی بود که معتقد بود می‌شود رهبری و رئیس‌جمهوری را یکی کرد؛ یعنی اساسا برای بعد از امام، اگر ایشان تصمیم‌گیر بود، حتما این فکر را قبول داشت که دوگانگی در بالای حکومت، مفید برای کشور نیست. از اشتباهات آقای هاشمی، یکی‌ اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلا تصمیم درستی نبود. اشتباه دوم این بود که بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.»

اعتماد در «سیاست اجتماعی جدید اصولگرایان؟» نوشت: «سلام و درود غلامعلی حدادعادل در برنامه تلویزیونی به زنان با حجاب ضعیف پیام مهمی دارد؛ جریان اصولگرا برای نخستین‌بار قشر جدید از زنان را به رسمیت شناخته اما آیا همه اصولگرایان با این راهبرد همراه هستند؟»