مراسم بزرگداشت ۹ دی روز پنج‌شنبه در تهران و روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد. در تهران این مراسم در میدان آیینی امام حسین(علیه‌السلام) برگزار شد و سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: «سنتکام» در اول سال به پنتاگون گزارشی می‌دهد که مضمون آن این است که ایران در حال خارج شدن از دسترس آمریکاست. به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود: در این گزارش همچنین آمده است از داخل ایران خبر می‌رسد مردم آمادگی تحول بزرگ را دارند و همچنین گفتند ایران در حال قدرت یافتن است و یک مدل جدید‌ حکمرانی متفاوت با حکمرانی‌های موجود است. سعیدی گفت: دشمنان به طمع افتادند تا ایران را به دامن غرب برگردانند و یک طراحی سراسری کردند.

همچنین به مناسبت سیزدهمین سالگرد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، روز پنج‌شنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قطعنامه‌ای صادر و در آن تاکید کرد: هرگونه سوء‌نیت نسبت به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را بر نخواهیم تافت و در صورت هرگونه تهدید احتمالی، با آمادگی کامل برای رویارویی با دشمنان، در کنار نیروهای مسلح، کشور مبدأ و متجاوز را با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه خواهیم کرد. این مراسم روز گذشته نیز در شهرهای دیگر کشور پس از نماز جمعه برگزار شد، همچنان که در قزوین سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه گفت: امروز ‌نیروهای مسلح کشورمان به چنان قدرتی رسیده‌اند که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی ‌را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خیانت برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر گفت: اینکه می‌بینید رئیس‌جمهور آلمان با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند و می‌خواهد به کمک او و به خیال خود ما را آزاد کند یا اینکه رئیس‌جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون‌پایه ‌‌ملاقات می‌کند و از آن طریق می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است. از سوی دیگر حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در جمع مردم مشهد گفت: به آمریکایی‌ها‌ توصیه می‌کنیم که آقایی بر دنیا را کنار بگذارید و قبل از هر چیز به فکر جمع‌کردن هیزم باشید تا دیگر از سرما به خود نلرزید.