دبیر شورای نگهبان با تشکر از وزارت اطلاعات به خاطر دستگیری تروریست‌هایی که دانشمندان هسته‌ای‌مان را ترور کرده‌اند، گفت: تا به حال ۱۰ تا ۱۴ نفر دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های این هفته نماز‌ جمعه تهران گفت: شاهد بودیم اخیرا تعدادی از استادان ما ترور شدند و به شهادت رسیدند و وزارت اطلاعات در دستگیری قاتلین آنها حرکت‌های خوبی داشتند که البته باید در مصاحبه‌ها جزئیات آن روشن شود. امام جمعه موقت تهران در ادامه به بحث بدحجابی و فساد اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌گویم که همیشه از آنها حمایت کرده و خواهم کرد و هر مسلمان غیرتمند که به قرآن عقیده دارد باید از آنها حمایت کند. وی با بیان اینکه «فساد مثل آتشی است که اگر در منطقه‌ای پیدا شود و به آن رسیدگی نشود همه جا را می‌سوزاند، و بدحجابی نیز فساد است» گفت: گاهی کسی را به خاطر بدحجابی بازداشت می‌کنند اما تلفنی زده می‌شود که او را آزاد کنید در حالی که در مورد بدحجاب نباید شفاعت و توصیه شود.

دبیر شورای نگهبان به مذاکرات مسکو نیز اشاره کرد و گفت: تا به حال حرکت‌های خوبی انجام شده و اجلاس بغداد به خوبی برگزار شد که در این راستا از آقای جلیلی تشکر می‌کنیم که به خوبی در مذاکرات حضور داشتند و به دشمنان گفتند هر بلایی توانسته‌اید سر ما آورده‌اید از جمله جنگ و غیرجنگ، اما دیدید که مردم ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند پس چرا درس نمی‌گیرید. وی تصریح کرد: مردم ما که همه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و خون‌ها داده‌اند، حاضر نمی‌شوند به سادگی سر میز مذاکره از حق مسلم خود بگذرند.