بر اساس گزارش کمیسیون تحقیق مجلس، اعتبارنامه سه منتخب مجلس نهم به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و آنها از این پس در کسوت نمایندگی در مجلس حضور خواهند یافت.

به گزارش دنیای اقتصاد ، در جلسه علنی دیروز مجلس، سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس، از تایید اعتبارنامه سه نماینده در این کمیسیون خبر داد. بر این اساس، اعتبارنامه حامد قادرمرزی، نماینده قروه و دهگلان، به اتفاق آرا در کمیسیون تحقیق به تصویب رسید و سپس در صحن مجلس نیز تصویب شد. همچنین اعتبارنامه حسین نجابت و زهره طبیب‌زاده نوری به دلیل آنکه معترضان اعتراض خود را از اعتبارنامه آنان برداشتند و این امر در کمیسیون تحقیق به تصویب رسیده بود، دیروز در صحن مجلس نیز تصویب شد.

تصویب دو اعتبارنامه در کمیسیون تحقیق

در همین حال عصر دیروز نیز سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس اظهار کرد: اعتبارنامه علاالدین بروجردی و جواد کریمی قدوسی در کمیسیون تحقیق تایید شد.

عبدالرضا عزیزی خاطرنشان کرد: اعتبارنامه این دو نماینده با اعتراض از یکدیگر به کمیسیون تحقیق فرستاده شده بود که بروجردی و کریمی‌قدوسی اعتراضشان از اعتبارنامه‌های یکدیگر را پس گرفتند و اعتبارنامه هر دوی این افراد تصویب شد.

طبق اخبار منتشره از کمیسیون تحقیق، هم اکنون اعتبارنامه علی ایرانپور، حبیب برومند، فتح‌الله حسینی و سید مهدی موسوی‌نژاد در کمیسیون تحقیق درحال بررسی است و این کمیسیون درباره اعتبارنامه احمد توکلی از شورای نگهبان استعلام کرده است.