واکنش فرمانده ناجا به اقدام اوباش در پارک طالقانی تهران

فرمانده ناجا گفت: اوباش برهم‌زننده پارک طالقانی باید منتظر اجرای قانون باشند.

به گزارش فارس سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه سی‌وسومین نشست شورای هماهنگی و حقوقی دستگاه‌های اجرایی کشور در جمع خبرنگاران گفت:‌ پلیس آمادگی کامل را برای پوشش امنیتی تفرجگاه‌های شهرداری دارد. وی به موضوع پیش آمده در پارک طالقانی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه ماموران ناجا در محل مستقر نبودند و زمانی بود که محل استقرار نیروهای ما به کارکنان شهرداری برای طرح فرهنگی عباس‌آباد تحویل داده شده بود. خلأ ایجاد شده فضا را برای اراذل و اوباش برای شکستن قانون فراهم کرد اما خوشبختانه این افراد مورد شناسایی اولیه قرار گرفتند و در آینده نزدیک پلیس با آنان برخورد جدی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، اوایل هفته جاری گروهی از اراذل و اوباش با حمله شبانه به محل پارک خودروها در پارک طالقانی تهران، شیشه‌های شمار زیادی از خودروهای شخصی را شکستند و دست به تخریب آنها زدند.

فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگاران به حکم صادر شده در زمینه تعقیب محمودرضا خاوری نیز اشاره کرد و گفت: اینترپل با توجه به حکم قضایی صادر شده دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملی را در دستور کار قرار داده اما بازداشت ایشان نیازمند همکاری تمامی کشورهای دنیا است که امیدواریم با این حکم خواسته ملت ایران محقق شود.