رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی تنها با حفظ و ادامه راه مقاومت امکان‌پذیر است، گفت: امروز باید گروه‌های مقاومت و آزادی، برای رهایی و نجات کل فلسطین بیش از گذشته فعال باشند و ‌اگر بخواهیم نقشه‌های دشمن را بر هم بزنیم، تنها راه آن حفظ خط مقاومت است. محمود احمدی‌نژاد عصر یکشنبه در دیدار احمد جبرئیل، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دشمن کشورهای منطقه است، گفت: این رژیم جعلی در واقع نماد دولت‌های غربی و آمریکا و به عبارتی دیگر، راه ورود آنها به منطقه است. رییس‌جمهور رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین پایگاه دولت‌های غربی به ویژه آمریکا در منطقه دانست و ‌افزود: غربی‌ها به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کنند تا این رژیم جعلی را حفظ نمایند و این موضوع را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه وجود رژیم صهیونیستی در منطقه نقطه اصلی وحدت کشورهای استکباری است، به افول بیش از پیش این رژیم جعلی اشاره و تصریح کرد: طی سال‌های اخیر موقعیت رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه به خطر افتاده است و آنها نیز از این موضوع مطلع بوده و به‌دنبال حفظ خود در منطقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی از هر کار دیگری ضروری‌تر است، اظهار کرد: نباید اجازه داد که رژیم صهیونیستی حتی در یک وجب از خاک فلسطین باقی بماند، زیرا این رژیم همچون غده ای سرطانی است که باید از ریشه نابود شود. رییس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز ملت‌های آزاده و عدالت طلب باید تمام توان خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی به کار گیرند، خطاب به دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در کنار شما و ملت فلسطین و آرمان‌های آن و همچنین گروه‌های مقاومت، خواهد ماند. دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار گزارشی از شرایط منطقه و تحرکات غربی‌ها در خاورمیانه به رییس‌جمهور ارائه کرد.