سایت خبری پارسینه نوشت: در دو ماه اخیر تعدای از فعالان سیاسی نزدیک به جریان «سوم تیر» اقدام به راه‌اندازی وبلاگ‌هایی مبنی بر «دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ۹۲» کرده‌اند. وبلاگ «کمپین دعوت از سعید جلیلی برای انتخابات۹۲» در معرفی خود نوشته است: «این وبلاگ توسط تعدادی از جوانان انقلابی و ارزشی (سوم تیری) که معتقدند به دلایل مختلف گزینه مناسب بعدی برای ریاست‌جمهوری ایران اسلامی دکتر سعید جلیلی است، اداره و به روز می‌شود. مشی و مشرب فکری نویسندگان وبلاگ تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و پیروی از روحانیون ولایی و انقلابی علی‌الخصوص شهید مطهری و علامه مصباح می‌باشد. نویسندگان این وبلاگ برائت کامل خود را از جریانات فتنه، انحراف و ساکتین فتنه اعلام می‌دارند. این وبلاگ در انتخابات مجلس و پس از آن حامی تفکرات و عقاید جبهه پایداری بوده و هست.»

از دیگر وبلاگ‌های حامیان ریاست‌جمهوری سعید جلیلی، «وبلاگ حامیان دکتر سعید جلیلی»، «هواداران کاندیداتوری دکتر سعید جلیلی»، و «جوانان حامی سعید جلیلی برای ریاست جمهوری» است.

سعید جلیلی که در دولت نهم معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه بود، و اکنون دبیر شورای عالی امنیت است، اخیرا مدیریت دو مذاکره حساس هسته‌ای در استانبول و بغداد را بر عهده داشته است.