اعتبارنامه علاءالدین بروجردی از حوزه انتخابیه بروجرد، حبیب برومند از حوزه بیله سوار و پارس آباد مغان و علی ایرانپور از حوزه مبارکه به کمیسیون تحقیق مجلس ارجاع شد.

به گزارش «دنیای اقتصاد»، در جلسه علنی روز گذشته مجلس، ادامه گزارش شعب ۱۵ گانه از بررسی اعتبارنامه‌های ارجاعی در دستور کار مجلس قرار داشت. بر اساس این گزارش، سخنگوی شعبه ۳ در گزارش خود اعلام کرد اعتبارنامه علاءالدین بروجردی از حوزه انتخابیه بروجرد که مورد اعتراض جواد کریمی قدوسی قرار گرفته بود در جلسه ۱۶خرداد ماه با اکثریت آرا به تایید شعبه رسید. اما قبل از تصویب اعتبارنامه بروجردی توسط مجلس، جواد کریمی قدوسی نسبت به اعتبارنامه وی مجددا اعتراض کرد که با این اعتراض، علی لاریجانی رییس مجلس اعتبارنامه نماینده بروجرد را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تحقیق ارجاع داد.

سخنگوی شعبه ۳ همچنین ازتایید اعتبارنامه احمد شوهانی منتخب ایلام خبر داد که اعتبارنامه وی در صحن علنی مجلس نیز تصویب شد.

سخنگوی شعبه ۴ نیز از تایید اعتبارنامه حبیب برومند نماینده پارس آباد و بیله‌سوار که مورد اعتراض احمد توکلی نماینده تهران قرار گرفته بود، خبر داد؛ اما قبل از تصویب این اعتبارنامه احمد توکلی نسبت به آن اعتراض کرد و با اعتراض وی اعتبارنامه برومند نیز به کمیسیون تحقیق ارجاع شد.

در شعبه ۱۳ نیز سخنگوی شعبه از رد اعتبارنامه علی ایرانپور نماینده مبارکه خبر داد و اعلام کرد اعتبارنامه وی مورد اعتراض الیاس نادران و احمد توکلی قرار گرفته بود و در جلسه ۱۶ خرداد با اکثریت آرا رد شد. بنابراین به دنبال رد اعتبارنامه ایرانپور در شعبه ۱۳، اعتبارنامه وی نیز به کمیسیون تحقیق مجلس ارجاع شد.

پیش از این نیز اعتبارنامه احمدتوکلی، الیاس نادران، حسین نجابت و زهره طبیب زاده، چهار منتخب تهران و جواد کریمی قدوسی، منتخب مشهد مورد اعتراض قرار گرفته بود.