تابناک به نقل از سایت روزنامه ایران (شبکه ایران) سخنان منتشر نشده احمدی‌نژاد در ملاقات اخیر با نمایندگان منتخب مجلس نهم را منتشر کرد. احمدی‌نژاد در این جلسه خطاب به منتخبان مجلس نهم گفت: هیچ چیز در این عنوان‌ها نیست. آیا برای من و شمایی که اینجا نشسته‌ایم بالاتر از ریاست‌جمهوری مقامی هم هست؟ رییس مجلس هم اگر بشویم، باز به‌اندازه ریاست‌جمهوری نیستیم. زیرا رییس‌جمهور بعد از مقام معظم رهبری بالاترین مقام رسمی کشور است و نماد یک ملت است و اگر این در جهت تعالی انسان، در جهت اجرای عدالت و پاکی و احقاق حقوق ملت نباشد، خسر الدنیا و الآخرت. رییس دولت دهم با تاکید مجدد بر اینکه این عنوان‌ها هیچ ارزشی ندارد، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این تذکر به خصوص برای مجلس است.چرا می‌گویم مجلس؟ بالاخره دولت، علاوه بر اینکه ملت بر آن نظارت می‌کند، بیش از ۱۰ سازمان نیز بر آن نظارت می‌کنند؛ بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، دیوان عدالت، دستگاه قضایی، هیات رییسه و الی ماشا الله. رییس بازرسی کل کشور هم که هی راه می‌رود و به دولت فحش می‌دهد! اما کسی جز خدای متعال بر مجلس نظارت نمی‌کند. به هر حال در قانون اساسی ما آمده که کسی بر مجلس نظارت ندارد؛ شاید هم این نقص است.

رییس‌جمهور همچنین گفت: هفته قبل یکی از کمیسیون‌های مجلس گزارشی درباره پول بانک مرکزی و شب عید خواند که واقعا خلاف بود. هر سال دولت این مصوبه را دارد و قانون بودجه است و دولت به بانک مرکزی دستور می‌دهد که این مقداری را که تصویب کرده‌اند شما باید بدهید. این روال هر سال است، اما این را دولت سری تصویب می‌کند، زیرا دشمن با این استدلال که بانک مرکزی زیر نظر دولت است، به دنبال تحریم بانک مرکزی است و دولت هم تلاش دارد که هیچ سندی ندهد که بانک مرکزی زیر نظر من است. احمدی‌نژاد اضافه کرد: ولی یک برادر عزیزی حرف دو نفر مخالف را می‌شنود و یک سندی دستش می‌آید و بدون آنکه حرف ما را بشنود، آن را منتشر می‌کند و بعد آقای حسینی و بهمنی باید کلی سفر بروند واین و آن را ببینند که بگویند این نیست.

رییس‌جمهور در پایان با بیان اینکه می‌خواهم یک شوخی هم با شما بکنم، اظهار کرد:‌ای کاش مجلس همین جا (ساختمان قدیم مجلس) می‌ماند. اینجا همه به هم نزدیک‌تر و صمیمی‌تر بودند. حالا همه رفتند زیر آن هرم بزرگ! و امسال ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشته‌اند برای کار عمرانی مجلس! خدا بده برکت! ۱۳۵ میلیارد هم گذاشته‌اند برای دفاتر نماینده‌ها! نفری ۴۵۰ میلیون تومان! خدا به داد همه ما برسد!