پلیس تهران به دلیل بدحجابی غرفه گردانان، ۸۰ غرفه اولین جشنواره غذاهای سنتی ایران را در نمایشگاه بین‌المللی تهران پلمب کرد.

به گزارش ایسنا، ماموران پلیس پایتخت در ادامه طرح تشدید امنیت اخلاقی و برخورد با بدپوششی، بد حجابی و مانکن‌ها، بعدازظهر روز یکشنبه به نخستین جشنواره غذاهای سنتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کردند. بر اساس گزارش‌های دریافتی ماموران گشت امنیت اخلاقی که به همراه معاونت نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل این نمایشگاه حضور داشتند، پس از بررسی وضعیت نسبت به تذکر به غرفه‌داران بدحجاب و بدپوشش اقدام و تعدادی از آنها را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، در عین حال ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ ۸۰ غرفه این نمایشگاه را به دلیل بدحجابی غرفه‌داران و فروشندگان آنها پلمب و مسوول نمایشگاه نیز برای ارائه توضیحات به معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فراخوانده شد.

در همین حال، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به فارس گفت: پلمب نمایشگاه مساله خاصی نیست و مربوط به قرارداد داخلی ما با نیروی انتظامی می‌شود. کاظم اکبرپورادامه داد: پلمب نمایشگاه چیز خاصی نبوده و همان نیم ساعت اول حل شد. این در حالی بود که یکی از غرفه داران سالن ۶ نمایشگاه به فارس گفت: این سالن هنوز بازگشایی نشده و دلیل پلمب هم بد حجابی غرفه‌داران اعلام شده است.