استخدام مهندس برق الکترونیک

یک شرکت معتبر فعال در زمینه مهندسی پزشکی برای تکمیل کادر فنی خود از یک نفر مهندس برق الکترونیک (مرد) با کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه سربازی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند برای تعیین زمان مصاحبه حضوری تا ۳ آبان‌ماه با شماره تلفن‌های ۶-۸۸۵۲۱۴۷۵ تماس بگیرند. استخدام کارشناس آبیاری و زهکشی، زمین‌شناسی و ...

مهندسین مشاور از کارشناس ارشد آبیاری و زهکشی و تاسیسات آبیاری (آقا) با حداقل ۳سال سابقه کار، کارشناس ارشد

جغرافیا - توسعه و برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و روستایی (آقا) با حداقل ۳سال سابقه کار مفید و کارشناس زمین‌شناسی و خاک‌شناسی (آقا) با حداقل ۳سال سابقه کار دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به نشانی تهران، صندوق پستی ۱۳۴/۱۴۱۴۵ ارسال کنند.

استخدام کارشناس مکانیک - برق اتوماسیون، صنایع و ...

یک شرکت تولیدی و صنعتی برای کار در شهر صنعتی کاوه (ساوه) از کارشناس مکانیک - برق ( با ۱۰ سال سابقه کار مفید و مرتبط)، کارشناس مکانیک - متخصص در طراحی محصول و آشنا به صنعت خودرو، کارشناس اتوماسیون، کارشناس مهندسی صنایع - متخصص در امور زمان‌سنجی و مطالعه و کار در بهبود فرآیند تولید، کارشناس مهندس صنایع، متخصص در امور تضمین کیفیت در صنعت خودرو و انباردار (کارشناس معتبر) دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان با داشتن ۵ سال سابقه مفید می‌توانند مشخصات و سوابق خود را تا ۴ آبان‌ماه به نشانی تهران - صندوق پستی ۷۵۱۷-۱۹۳۹۵ ارسال کنند.

استخدام دندانپزشک

گروه پزشکی برزویه برای درمانگاه دندانپزشکی شبانه‌روزی واقع در شهرستان خرمشهر از ۴ نفر دندانپزشک دعوت به همکاری کند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر تا ۱۰ آبان‌ماه با شماره تلفن‌های ۳۳۳۳۶۶۹۸ و ۳۳۳۱۱۹۱۸ تماس بگیرند.