پیکر مهندس مهدی سلیمی تشییع شد

نگاه سوم- صبح روز پنج‌شنبه مراسم تشییع جنازه مهندس مهدی سلیمی در مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما همراه با سخنرانی عزت ا... ضرغامی (رییس سازمان صدا و سیما) انجام شد. با توجه به خدمات مستمر مرحوم سلیمی در عرصه هنر و به خصوص سینما، موجب شد تعدادی از سینماگران و چهره‌های فرهنگی و هنری همچون: جعفری جلوه، صانعی مقدم، مسجد جامعی، عزت‌ا... انتظامی، منوچهر محمدی، مرتضی شایسته، کمال تبریزی، محمد علی نجفی، ناصر شفق، جهانگیر الماسی، کامران ملکی، قاسم جعفری، رسول نجفیان و بسیاری دیگر از اهالی فرهنگ در این مراسم حضور پیدا کنند.

در این مراسم، عزت‌ا... ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما که تنها سخنران این مراسم بود، ضمن اشاره به ویژگی‌های مدیریت سلیمی گفت: این جمعیت انبوه به جهت حق‌شناسی و قدردانی نسبت به یکی از خدمتگزاران پرتلاش و خالص نظام جمهوری اسلامی اینجا جمع شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مهندس سلیمی مدیری نمونه بود، نمونه به معنای واقعی کلمه، انسانی شایسته و مخلص و پر تلاش بود. ضرغامی گفت: او فرا جناحی بود و با روحیه بسیجی کار می‌کرد. همیشه سعی می‌کرد هر کاری که بر زمین مانده به نحو مطلوب انجام دهد. به تعبیری این جمله حضرت علی (ع) «کار‌های بزرگ شما را از کار‌های کوچک غافل نکند» را مد نظر داشت.

در ادامه ضرغامی به حرکت جدی مرحوم سلیمی که طی چند وقت اخیر در صدا و سیما در حال پیگیری داشت اشاره کرد و گفت: حرکتی را پیرامون مبارزه با اسراف‌کاری و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری آغاز کرده بود و با قاطعیت و رعایت اخلاق اسلامی این کار را پیگیری می‌کرد.

در ادامه‌ مراسم با مارش عزا و ذکر مصیبت پیکر مهدی سلیمی از مقابل مسجد بلال تا جلوی درب باشگاه خبرنگاران تشییع و سپس به بهشت زهرا حمل و در آنجا به خاک سپرده شد.