روزنامه جام‌جم،

احتمالا برای آنکه اطلاعات بیشتری از این بسته سر بسته بیرون بکشد، به سراغ سیدمحمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده رفته و مصاحبه خود را با عنوان «پیشرفت مذاکرات در زمینه تضمین‌، راستی‌آزمایی و تحریم» منتشر کرده است. دکتر مرندی، دستاوردهای این دور از مذاکرات را در همه حوزه‌ها از جمله تضمین‌ها، راستی‌آزمایی‌ها و مباحث مرتبط با تحریم و همچنین موضوعاتی که به آژانس مربوط دانسته و از آن به عنوان پیشرفت‌های عظیم نام برده که حاصل مقاومت مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

  روزنامه آرمان ملی،

عکس خود را به آیت‌الله صانعی اختصاص داده است و به بهانه مخدوش شدن سنگ قبر ایشان، روایتی از تخریب قبور چهره‌های پرطرفدار داشته است.

  روزنامه جوان

تنها روزنامه‌ای است که هم‌زمان تیتر و عکس یک خود را به موضوع فساد فولاد مبارکه با تیتر «فول فساد» اختصاص داده است. سایر روزنامه‌ها نه آنکه این خبر را ندیده بگیرند، بلکه سهم کوچکی از صفحه یک خود را به آن داده‌اند. روزنامه شرق هم از فساد ۵/ ۳ میلیارد دلاری فولاد، با عنوان «فساد داغ مبارکه» نام برده است.

  روزنامه شهروند

در یک نظرسنجی که از تعدادی از شهروندان تهرانی انجام داده، موضوع کالابرگ و یارانه نقدی را به رفراندوم گذاشته است. نتیجه آنکه ۹۳ درصد یارانه نقد را انتخاب کرده‌اند.