استخدام مهندس مکانیک دکتر داروساز، مدیر بازرگانی و حسابدار

یک شرکت تولیدی واقع در تهران از یک نفر آقا با تحصیلات مهندسی مکانیک با گرایش متالوژی با حداقل ۳ سال سابقه کار برای کار در کارخانه تهران، یک نفر خانم دکتر داروساز با تسلط کامل به زبان انگلیسی نیمه‌وقت برای کار در دفتر تهران، یک نفر خانم مدیر بازرگانی خارجی مسلط به کامپیوتر و زبان انگلیسی برای کار در دفتر تهران و یک نفر خانم با دیپلم حسابداری با ۲ سال سابقه کار برای کار در تهران دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۸۸۲۸۵۱ یا نشانی اینترنتی aza-jab@yahoo.com ارسال کنند. استخدام مهندس عمران تاسیسات، حسابدار کارگاهی

یک شرکت ساختمانی برای پروژه‌های تهران از مهندس عمران با سابقه اجرایی حدود ۱۰ سال، مهندس تاسیسات باتجربه و تخصص در زمینه صورت وضعیت تاسیساتی و با سابقه حدود ۵ سال، حسابدار کارگاهی با ۱۰ سال سابقه مسلط به کامپیوتر، انباردار باتجربه در امور انبارداری و مسلط به کامپیوتر و راننده شخصی برای مدیرعامل شرکت با تجربه، خوش برخورد و سابقه کاری حدود ۳۰ سال دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۹۵۷۲۱۱ ارسال کنند.

استخدام مهندس مکانیک و صنایع

یک شرکت معتبر تولیدکننده قطعات خودرو برای تکمیل کادر فنی خود از مهندس مکانیک با گرایش ساخت و تولید و طراحی جامدات آشنا با فرآیندهای تولید و ماشینکاری CNC و مهندس صنایع آشنا با سیستم‌های تضمین کیفیت آشنا به زبان انگلیسی، کامپیوتر و نرم‌افزارهای مرتبط دعوت به همکاری می‌کند.

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به صندوق پستی تهران ۱۸۹-۱۳۸۶۵ ارسال کنند.