اینترنت پر سرعت با ظرفیت کمتر از ۱۲۸‌کیلوبیت بر ثانیه معنایی نخواهد داشت، ضمن این که با اجرای این بخشنامه broad band مفهومی پیدا نخواهد کرد. علی محمدی، مدیر عامل اینترنت پر سرعت فن‌آوا، در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص این بخشنامه و وضعیت شرکت‌‏های ارائه دهنده Adsl در کشور با توجه به شرایط موجود، اظهار داشت: این بخشنامه معنی Adsl را زیر سوال می‌‏برد.

علی محمدی، با تاکید بر این که باید فلسفه این ابلاغیه مشخص شود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که کاربران به صورت مشترک از پهنای باند استفاده می‌‏کنند، محدودیت آن بی‌معنی است و کل این صنعت را دچار تزلزل خواهد شد.

مدیرعامل PAP فن‌آوا، با اظهار امیدواری از این که بخشنامه صادر شده مقطعی باشد، تصریح کرد: با اجرای بخشنامه مذکور، شرکت‌‏های PAP در حد ISP‌ها می‌‏توانند سرویس ارائه کنند و به این ترتیب بسیاری از ویژگی‌‏های اینترنت پر سرعت نظیر شبکه‌‏های مجازی، VOD و VPN قابل اجرا نخواهد بود.

گفتنی است، براساس بخشنامه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سوی وزارت ارتباطات، ارائه اینترنت پرسرعت با ظرفیت بیش از ۱۲۸‌کیلوبیت بر ثانیه برای تمام کاربران ممنوع شد.