ارتباطات سیار مقصر اصلی پیشرفت نکردن کار است

مدیر عامل یکی از شرکت‌های پیمانکار شرکت ارتباطات سیار -GC - گفت: شرکت ارتباطات سیار مقصر اصلی پیشرفت نداشتن کار پیمانکاران عمومی بوده و ما مسوول نیستیم. مسعود پرویز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان گفت: زمانی که شهرداری اجازه کار نمی‌دهد یا سایر ارگان‌های دولتی با ما همکاری نمی‌کنند، ما به تنهایی نمی‌توانیم این مشکلات را حل کنیم، در حالی که این مسائل باید به طور مشترک حل شود و ما مسوول پیش نرفتن کار نیستیم.

مدیر عامل شرکت خدمات اریکسون با بیان این که این پروژه اولین تجربه مخابرات در واگذاری کارها به بخش خصوصی بوده است، گفت: مقصر اصلی تاخیر در فعالیت GCهای شرکت ارتباطات سیار است.

وی با بیان این که مدارک و اسناد مقصر بودن مخابرات وجود دارد، تصریح کرد: در جاهایی که موانع دولتی نبوده کار پیشرفت خوبی داشته اما به دلیل سیستم کند و بوروکراسی اداری در ایران، برخی امور که باید یک روزه انجام می‌گرفت، سه هفته طول کشیده و این‌ باعث شده تا پروژه مذکور عقب بیفتد، ارتباطات سیار برای مجوزی که باید در یک هفته صادر می‌شد، شش ماه وقت تلف کرده است و به معنای تاخیر دوازده ماهه در پروژه است.

وی با بیان این که شرکت ارتباطات سیار صحبتی مبنی بر فسخ قرارداد GCها با شرکت‌ها انجام نداده است، گفت: ما هم اکنون در حال ادامه کار و مسوولیتی هستیم که بر عهده ما گذاشتند و اگر ارتباطات سیار یک طرفه نسبت به فسخ قرارداد اقدام کند، به طور حتم از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.