قیمت پایه رندترین شماره تلفن کشور یعنی 09123456789 در حال حاضر و در بازار سیم کارت تهران 70میلیون تومان در نظر گرفته شده است. شماره تلفن همراه 09123456789 تنها شماره موجود در شبکه تلفن همراه است که با 09 آغاز و با 9 نیز ختم می‌شود. برخی کارشناسان بازار سیم کارت نیز معتقدند که در صورت برگزاری حراج این شماره توسط شرکت ارتباطات سیار پیش‌بینی می‌شود این شماره به قیمت بالای یکصد میلیون تومان به فروش رود.

با مزایده شماره‌های رندتلفن همراه صورت گرفت
پیشنهاد 70 میلیون تومانی برای رندترین شماره تلفن همراه کشور
قیمت پایه رندترین شماره تلفن کشور یعنی ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ در حال حاضر و در بازار سیم کارت تهران ۷۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
به گزارش فارس، شماره تلفن همراه 09123456789 تنها شماره موجود در شبکه تلفن همراه است که با 09 آغاز و با 9 نیز ختم می‌شود.
برخی کارشناسان بازار سیم کارت نیز معتقدند: در صورت برگزاری حراج این شماره توسط شرکت ارتباطات سیار پیش‌بینی می‌شود این شماره به قیمت بالای یکصد میلیون تومان به فروش رود که در این صورت تمامی رکوردهای فروش سیم کارت مرتب و رند را می‌شکند. از سوی دیگر در اولین مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن همراه دولتی که ماه جاری برگزار می‌شود، قیمت پیشنهادی برای شماره ۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ ، ۳۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
قرار است 500 شماره رند و مرتب تلفن همراه از جمع حدود 400هزار شماره با کدهای مختلف از طریق مزایده واگذار شود. متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه 18 مهرماه با مراجعه به دفاتر اعلام شده، اسناد مزایده‌ شماره‌های رند تلفن همراه را دریافت کنند.
داوطلبان می‌توانند پس از واریز بهای خرید اسناد به مبلغ ‌۵۰هزار ریال و به ازای هر شماره تلفن همراه به حساب شماره‌ ‌۹۰۱۲۵ بانک ملی شعبه‌ پردیس و ارائه‌ رسید بانکی به یکی از محل‌های فروش اسناد مزایده، اسناد را دریافت کنند.
متقاضیان تا ششم آبان‌ماه فرصت دارند که مدارک تکمیلی مربوطه را تحویل بدهند. همچنین متقاضیان باید معادل 10درصد قیمت پایه هر سیم کارت را در قالب چک تضمین شده بانکی به شرکت ارتباطات سیار بدهند.