اعضای یک باند از سارقان که تحت پوشش ماموران دولتی ‌اقدام به زورگیری و کیف قاپی در سطح شهرستان کرج می‌کردند، دستگیر شدند. یکم مهر‌ماه سال‌جاری، در پی دستگیری یک متهم به سرقت از سوی دایره عملیات ویژه معاونت آگاهی استان تهران، با توجه به این که از سارق مسلح، یک قبضه سلاح کلت کمری با شش تیر جنگی و یک گاز اشک آور به دست آمد، تحقیقات پلیسی جهت روشن شدن موضوع سرقت به صورت گسترده آغاز شد.

متهم به هویت «شهرام»، در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۲۴ فقره کیف قاپی در سطح شهرستان کرج با همدستی چند تن دیگر اعتراف کرد. با اعترافات به دست آمده از «شهرام»، پیگیری‌های پلیسی تا آنجا پیش رفت که برادر متهم به هویت «بهرام» نیز به اتهام همدستی با «شهرام» شناسایی و دستگیر شد. «بهرام» در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که در بیشتر سرقت‌ها و کیف قاپی‌ها، برادرش را همراهی می‌کرده و برای عملی کردن نقشه سرقت از یک دستگاه موتورسیکلت استفاده می‌کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات پلیسی همچنین یکی دیگر از همدستان متهم اصلی به نام «اصغر» که از دوستان برادران سارق بود، در عملیات غافلگیرانه‌ای شناسایی و دستگیر شد.

این در حالی بود که در بازرسی از منزل وی، یک عدد کارت شناسایی جعلی با عنوان مامور گشت ویژه آگاهی کشف شد که بررسی‌هایی در این رابطه مشخص کرد: اعضای این باند سرقت با عنوان جعلی مامور پلیس اقدام به کیف قاپی، سرقت و زورگیری می‌کرده‌اند. به این ترتیب در حالی که در ادامه اقدامات پلیسی، یکی دیگر از همدستان دزدان به نام «حمید» نیز شناسایی و دستگیر شد، مجموع تعداد متهمان دستگیر شده به چهار تن رسید و تلاش ماموران آگاهی جهت شناسایی همدستان احتمالی این باند همچنان ادامه دارد. این در حالی است که پرونده متشکله برای متهمان با عنوان سرقت به عنف و اخاذی تحت پوشش ماموران دولتی ‌تحت رسیدگی است.